Din visuelle identitet er vigtig for dig og din virksomhed

Din visuelle identitet er vigtig for dig og din virksomhed

Har du styr på visuel identitet, eller hvad det går ud på? Hvis din identitet ikke er oppe på et vist niveau, har du ingen chancer for din virksomheds fremtid. Jeg vil hermed fortælle dig og dine kollegaer hvad der kan gøres ved den visuelle identitet for dig, dine venner, din virksomhed eller alt andet.

Visuel identitet kan være det afgørende for virksomheden

Hvis du ikke har været inde på andres hjemmesider og set at deres hjemmeside er shining ud gør du noget forkert. Det er helt sikkert at din hjemmesides udseende gør noget for salget på hjemmesiden også. Det er noget knap så godt, hvis hjemmesiden ser ud som om den er lavet i det forrige århundrede. Det betyder nemlig ofte at virksomheden ikke går op i deres internetsalg og det kan kunderne fornemme. Det giver sig selv, at hvis kunderne får et dårligt indtryk af din visuel identitet, vil salget for dig ikke gå videre godt. Jeg kan personligt ikke fordrage Harald Nyborg længere. Deres hjemmeside er kedelig og giver ikke mening i denne moderne verden. Det går jo heller ikke fordi det går skide godt for Harald Nyborg længere. Netop pga. deres visuelle identitet. Hvis du ikke optimerer din hjemmeside, får du altså bare færre kunder, sådan er det. Det er nærmest en lov i salg. Få dit skidt til at så godt ud, via. visuel identitet og få flere skejser i kassen.

Hvad synes du?

Jeg synes du burde kigge indad i din egen virksomhed og finde ud af om du skulle ændre din visuelle identitet. Det vill e du kunne gøre ved at hyre et firma til at kigge på din hjemmeside og ændre de gammeldags og grimme websider. Hvis du ikke kan finde ud af hvad der er galt med din virksomhed selv kan man sagtens hyre nogen udefra til at tage et kig på den. Der er også virksomhed til at lave dine nye logoer, hvis det er interessant for dig at blive kendt på logo i sig selv.

Mange virksomheder bruger let genkendelige logoer for at gøre det lettere for forbrugeren at huske sig. Det er en god marketingsstrategi og giver ofte god profit at bruge penge på et fedt logo.

Det er min udmelding omkring hvad der er sket i markedet og hvorfor visuel identitet er en nøglefaktor i det lange løb for en virksomhed.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *